Fitnes program – Dwayne Johnson

Fitnes program – Dwayne Johnson

Pripravili smo vam članek, kjer si lahko preberete kako poteka fitnes vadba Dwayna Johnsona in kakšen je njegov fitnes jedilnik. Dwayne Johnson, ki se je rodil 2.5.1972 v Kaliforniji je svetovno znana osebnost, poznan pa je predvsem po njegovem izklesanem atletskem telesu in igralskih vlogah. Eni izmed najbolj uspešnih filmov, v katerih je igral so npr. The Mummy Returns, Walking tall, The Rundown, Doom, Faster, The Other Guy in Fast five. Kot otrok je veliko potoval in opazoval očetove nastope v ringu. Na univerzi je bil zelo uspešen igralec ameriškega nogometa, od profesionalne kariere pa ga je ločila poškodba.

Fitnes program

Dwayne Johnson trenira 6 dni na teden, nedelja pa je dan za počitek. Pa si poglejmo kakšen je njegov urnik vadbe.

Ponedeljek, Sreda in Petek
Fitnes vadbe za prsi, hrbet in biceps: 5 serij, 15 – 20 ponovitev, 30 s počitka med ponovitvami
Kondicijski trening: 5 min ogrevanja, 12 min intenzivne vadbe in 5 min lažje vadbe

Torek, Četrtek, Sobota
Fitnes vadbe za rame in triceps: 5 serij, 15 – 20 ponovitev, 30 s počitka med ponovitvami
Kondicijski trening: 5 min ogrevanja, 12 min intenzivne vadbe in 5 min lažje vadbe

Fitnes prehrana

Fitnes jedilnik Dwayna Johnsona se sestavljen iz šestih obrokov, kateri vsebujejo veliko beljakovin in zdravih ogljikovih hidratov, maščobe pa so zelo omejene. Poleg vsakega obroka zaužije tudi od pol do enega litra vode.

Prvi obrok: 10 umešanih jajčnih beljakov, 1 skodelico ovsene kaše, 3 riževe tablice
Drugi obrok: 150g piščančjih prsi brez kože, 1 skodelico zdroba, 1 skodelico belušija
Tretji obrok: 150g tune, 1 skodelico riža, kumaro
Četrti obrok: 150g file ostriža, 1 skodelico ječmena, 150g pečenega krompirja
Peti obrok: 150g svinjske ribice, 1 skodelico riža, 150g sladkega krompirja, 1 skodelico graha
Šesti obrok: 10 umešanih jajčnih beljakov, 1 skodelica ovsene kaše, 3 riževe tablice

Če si želite sestaviti podoben zdrav jedilnik, kot ga ima Dwayne Johnson, si lahko pogledate kalorične vrednosti živil in nekaj naših nasvetov o zdravi prehrani. V kolikor se veliko ukvarjate z vadbo, sta najbolj pomembna prav fitnes zajtrk in fitnes večerja.

Komentiraj