Top živila za urejanje prebave

Top živila za urejanje prebave
Če nas muči prebava, je to zagotovo zoprna zadeva, še posebej če smo kje na poti. V takšni situaciji je zelo pomembno, da vemo, kako težavo odpraviti na kar se da hiter pa tudi na učinkovit način. Prebavo lahko pospešimo na povsem preprost način, in sicer z uživanjem nekaterih živil. Slaba oziroma počasna prebava za seboj pušča precej neprijetne zadeve, kot so na primer slabost, krči, napihnjenost. Pri odpravi slabe ali počasne prebave si lahko pomagamo predvsem z balastnimi živili. Odrasle osebe na dan lahko zaužijejo od 25 do 35 gramov tovrstnih živil.

Odpravljanje slabe prebave z avokadom

Avokado je poznan tudi kot kralj balastnih snovi. Na 100 gramov vsebuje kar 10 gramov balastnih snovi. Pozitiven vpliv na prebavo imajo prav tako njegove nenasičene maščobne kisline. Te namreč učinkovito spodbujajo delovanje trebušne slinavke, žolčnika ter jeter. Avokado vključuje tudi betakaroten. Ta se v telesu spremeni v vitamin A, kar pa je nujno potrebno za izgradnjo zdrave sluznice. Vaša prebava bo bistveno boljša po zaužitju avokada. Lahko si ga pripravite kot namaz ali pa v solati.

Maline za dobro prebavo

Maline so poznane po visoki vsebnosti vitamina C, ki poskrbi za učinkovito krepitev našega imunskega sistema. Obenem pa je zanj značilno, da izjemno ugodno vpliva še na prebavo. V 100 gramih malin lahko najdemo kar 8 gramov balastnih snovi. Maline lahko uživate kot prigrizek, lahko pa jih kombinirate z mislijo ali pa jogurtom. Prebava se vam bo po zaužitju hitro pospešila oziroma izboljšala.

Nad slabo prebavo s kefirjem

Slaba prebava se lahko odpravi tudi z zaužitjem kefirja. Vašemu črevesju bodo dobro dele njegove balastne snovi pa tudi mlečnokislinske bakterije. Za kefir je značilno, da vsebuje kar desetkrat več takšnih kislin kot pa navadni jogurt. Kefir vsebuje tudi ocetnokislinske bakterije in kvas. Te sestavine kefirja odlično poskrbijo za zdravo črevesno floro. Uničujejo namreč povzročitelje bolezni in krepijo obrambne mehanizme vašega telesa.

Jabolko za mehkejše blato

Prebava se vam bo bistveno izboljšala tudi z uživanjem jabolk. Ta vrsta sadja vsebuje netopne in topne balastne snovi. Lupine jabolk vključujejo topne balastne snovi. Če boste pojedli zadostno količino jabolk, bo vaše blato bistveno mehkejše. Celuloza v tej vrsti sadja pa je netopna balastna snov. Ta omogoča učinkovito spodbujanje črevesja ter deluje proti zaprtju. Če boste zaužili srednje veliko jabolko, boste s tem zaužili približno 4,5 grama balastnih snovi. Če vas torej neredko muči prebava, uživajte avokado, kefir, maline in jabolka. Več nasvetov za izboljšanje prebave, si lahko preberete na  https://www.donat.mg/sl/prebava/.

Komentiraj