Ženska fitnes vadba

Ženska fitnes vadba

Ženska fitnes vadba se praviloma nekoliko razlikuje od moške, poleg tega pa se glede na spol razlikujejo tudi učinki vadbe. Pri ženski fitnes vadbi se pogosto pojavljajo razni miti, katere smo opisali in razložili v tem članku. Najpogosteje se pojavljajo vprašanja, če lahko fitnes vadba poveča prsi ali pa kaj je bolj pomembno, pravilna vadba ali pravilna prehrana, seveda pa nismo pozabili tudi na večno vprašanje, ali se po prenehanju treniranja mišice začnejo spreminjati v maščobe.

Bodybuilding naredi ženske možate

Da je ženska na koncu videti kot moški in da je izgubila vso svojo ženskost je zelo pogosto napačno prepričanje. Znanstevno gledano je raven testosterona pri ženskah nižja. To pa je glavni hormon ki vodi v povečanje mišične mase pri moških. Torej, to je razlog, zakaj ženska ne more pridobiti tako veliko količino mase kot moški. Obstajajo pa tudi strokovne bodybuilderke, ki uporabljajo steroide in druge beljakovine, da se omogoči videz mišic. [wp_ad_camp_1]

Bodybuilding poveča velikost prsi

Z bodybuildingom ne moremo povečati velikosti prsi, saj so sestavljene iz maščobnih tkiv, kar pa nima nič opraviti z mišicami. Vaša velikost prsi se ob zmanjšanju telesne maščobe zmanjša.

Bodybuilding zmanjšuje prilagodljivost

Bodybuilding  zagotovo naredi  telo trdno, vendar ne togo in nefleksibilno. Izvajanje določenih vaj redno in pravilno lahko pomaga zmanjšati občutek togosti.

Bodybuildati je treba redno, če ne se mišice pretvorijo v maščobo

Če bi bilo to res, ženske nikoli ne bi nehale telovaditi. Mišice in maščoba se zelo razlikujeta. Ko ljudje opustijo trening, izgubijo mišice. V primeru, da bodo ohranjali pravilno prehrano in opravljanje teka ali hoje, ne morejo pridobiti maščobe. Če pa ob prekinitvi treninga ne skrbijo za pravilno prehrano in gibanje, pa pridobijo maščobe. Zato je treba ohraniti tek ali hojo.

Bodybuilding omogoča uživanje katerekoli hrane

Večina žensk misli, da če trdno vadijo, ni treba skrbeti za prehrano. Mislijo, da vse kalorije pokurijo, a temu mitu se je potrebno izogniti. Telo potrebuje količino maščob, ki jih je težko izkoreniniti. Bolje da se o prehrani posvetujete s trenerjem ali pa si preberete nekaj naših nasvetov o prehrani.

Komentiraj