Ali se najem tiskalnikov izplača pri poslovanju?

Najem tiskalnikov za podjetja, ki imajo mesečno veliko opravil, povezanih s printanjem, lahko predstavlja veliko prednost in poenostavitev. Namesto nakupa raznih naprav in pripomočkov, lahko z izposojo dolgoročno prihranimo precej sredstev, odvisno od dogovora z dobavitelji, pa lahko k temu v različnem obsegu dodamo še storitve podpore, servisa, popravil in podobno. V kolikor potrebujemo zmogljivejši aparat, se lahko odločimo npr. za MYQ Kyocera rešitev, ki združuje več nadvse različnih opravil in ponuja tudi časovno ekonomičnost ter varnost podatkov. Preverimo pri ponudnikih:
  • kaj bi bilo najbolj ustrezno in enostavno glede na naše poslovanje,
  • kakšna je zahtevnost namestitve
  • in primerjajmo stroškovno, kje lahko ustvarimo prihranke.

Za kakšen model naj se odločimo?

V poplavi različnih znamk in opcij, ko ne moremo oceniti, kaj bi bilo najboljše za naše razmere, se lahko odločimo tudi na podlagi izkušenj ter priporočil drugih uporabnikov ali referenc ponudnika, namesto nove pa lahko preizkusimo rabljeno napravo. Nenazadnje pa utegne biti pomembna še okoljska komponenta, saj najem tiskalnikov, ki uporabljajo kartuše ali tonerje bolj smortno, predstavlja odlično ekološko rešitev, kar bo pri prehodu v zeleno gospodarstvo tudi ključno oziroma vse bolj pomembno. Če si naša organizacija že sicer prizadeva za čim manjši ogljični odtis, se odločitev sama od sebe ponuja na dlani.

Kakšne funkcije ponuja MYQ Kyocera?

Kot omenjeno, imamo z MYQ Kyocera na voljo številne napredne funkcije, kot so:
  • obračunavanje printanja,
  • on-line nadzor naprav,
  • varovanje različnih kopirnih opravil,
  • upravljanje skeniranja,
  • upravljanje lokalnega printanja,
  • kreditno obračunavanje,
  • grafično poročanje.
Poleg tega ima MYQ Kyocera vključen servisni modul. Združevanje z različnimi sistemi skrajšuje delovne procese, na primer printamo lahko direktno iz One Drive, Google Drive in podobnih shramb v oblaku s pomočjo našega pametnega telefona, tablice ali računalnika. Vse, kar želimo sprintati, pošljemo v sistem, ki bo to shranil na strežnik, dokler se ne bomo prijavili in zahtevali izpise. Nadalje dokumente lahko skeniramo neposredno v ERP sistem, o čemer je avtomatsko obveščeno tudi naše računovodstvo. Ali pa skeniramo dokument direktno v želeno shrambo v oblaku z zgolj enim klikom, bodisi v aplikaciji na našem pametnem telefonu ali na multifunkcijski napravi. Po mapah v oblaku lahko brskamo tudi na plošči naprave. MYQ Kyocera ima pri kopiranju nastavljeno blokado nadzorne plošče, pri čemer deluje preko prepoznave uporabnika in tako onemogoča, da bi nekdo drug kopiral namesto nas. Takoj ko se prijavimo, se nadzorna plošča odklene, potem ko opravimo naloge, pa se ravno tako odjavimo z elementom prepoznave. Količina izdelanih kopij bo zabeležena v naš račun oziroma profil. V kolikor smo se pozabili odjaviti, nam ni treba skrbeti, saj MYQ Kyocera to namesto nas opravi samodejno, seveda po določenem času.

Najem tiskalnikov za podjetja je ponekod možno najprej preizkusiti

Preverimo, ali imamo možnost brezplačnega preizkusa za nekaj dni, saj se bomo tako najbolje prepričali, ali je najem tiskalnikov pravi za nas. Povprašajmo ponudnike tudi, kako je glede spreminjanja oziroma nadgrajevanja naročniških paketov, če bi na neki točki potrebovali razširjene storitve. Pridobimo ponudbo, ki nam bo najbolj odgovarjala in v kateri se dogovorimo glede časovnega obdobja za najem tiskalnikov.

Komentiraj