Pot na Blegoš po cesti

Če želimo na priti na Blegoš, je ena od možnosti pot s Črnega Kala po makadamski cesti. Pot ni zahtevna, vzela pa vam bo približno 1 uro časa, odvisno od vaše telesne pripravljenosti. Do Črnega Kala se lahko pripeljemo po cesti z Zalega Logu ali Zgornje Žetine, ker je slednja precej bolj popularna pri pohodnikih, bom predstavil to. S Škofje Loke se odpravimo proti Poljanam v Poljanski dolini, kjer na semaforiziranem križišču zavijemo desno proti Starem vrhu. Od tu naprej se držimo smeri za Stari vrh in Javorje. Sedaj se peljemo samo še naprej po cesti in ne zavijamo nikamor. Pot nas pripelje tudi na manjše križišče, kjer pravtako gremo naravnost, cesta pa takoj po križišču zavije desno in se začne nekoliko spuščati. Sedaj sledimo smerokazom za turistično kmetijo Andrejon, cesta pa se kmalu za kmetijo začne nekoliko bolj vzpenjati. Po vzponu pridemo na makadamsko cesto, katera nas v nekaj minutah pripelje na Črni Kal.

[wp_ad_camp_1]

Opis poti: Črni Kal - Blegoš, večinoma po makadamski cesti

Za opis poti kliknite na prvo fotografijo, da se vam pokaže večja slika z navigacijskim menijem, pod sliko pa opis.