Kako učinkujejo probiotiki in kako jih jemati?

Kako učinkujejo probiotiki in kako jih jemati?
Vsi smo že slišali zanje, a morda še marsikdo ne ve prav natančno, kaj so probiotiki in kako nam pravzaprav lahko koristijo. To so koristne bakterije, ki skrbijo za ravnovesje v našem črevesju, kjer je sicer prisotno ogromno različnih mikroorganizmov, od katerih so nekateri koristni, drugi pa škodljivi. Za ohranjanje zdrave črevesne flore je pomembno ravnovesje med dobrimi in slabimi bakterijami. Vendar živimo v časih, ko zaradi vseh negativnih dejavnikov, ki nas obdajajo in povzročajo stres, zelo hitro zapademo v slabe življenjske navade, zaradi česar se lahko ravnovesje poruši, saj slabe bakterije prevladajo nad dobrimi. Vendar za ponovno vzpostavitev ravnovesja niso dovolj le probiotiki, ampak je potrebno v prehrano vključiti še druge snovi, kot so še številni vitamini in minerali • v prvi vrsti je to vsekakor naravni magnezij, ki še dodatno pomaga pri zmanjševanju izčrpanosti telesa.

Kaj so probiotiki in kako nam koristijo?

Kot smo že uvodoma omenili, so probiotiki bakterije, ki so človeškemu telesu koristne. Te bakterije že takoj v prebavnem traktu napadejo škodljive bakterije ter tako pomagajo ohranjati zdravo črevesno floro. Prav od prisotnosti bakterij v naši črevesni flori je odvisno naše splošno počutje. Porušeno ravnovesje v črevesju torej močno vpliva na nivo energije, ki jo imamo, ravno tako pa ima močan vpliv na naš imunski sistem. Temu pa lahko pomagajo tudi minerali, kot so magnezij, cink, železo. Če v črevesju prevladajo škodljive bakterije, bodo probiotiki začeli odmirati, saj ne bodo prejeli dovolj hranil. Posledice se pogosto kažejo z trebušnimi bolečinami in krči, napenjanjem, napihnjenim trebuhom, lahko pride do zaprtosti ali do drisk. Zaradi oslabljenega imunskega sistema je telo onemoglo in potreben je počitek.

Jih jemljemo pred ali po obroku?

Da se to ne bi zgodilo, je priporočljivo s prehrano zaužiti dovolj koristnih bakterij. Probiotiki so prisotni predvsem v fermentiranih mlečnih izdelkih, kot sta kefir in jogurt, a tudi v kisli repi in zelju. Vendar jih običajno ne zaužijemo dovolj, zato jih lahko dodajamo k naši prehrani v obliki prehranskih dopolnil. Te je najbolje zaužiti pred obrokom, predvsem pred kosilom ali večerjo, z vodo ali čajem. Vendar nikakor ne pred prvim obrokom v dnevu. Kislina v želodcu jih namreč lahko uniči še preden prispejo do črevesja.

Kako nam pomaga magnezij?

Tudi magnezij je na voljo v obliki prehranskega dopolnila, ki ravno tako krepi naš imunski sistem in pomembno prispeva k zmanjševanju utrujenosti in brezvoljnosti. Zanimivo je, da ga vsebuje prav vsaka naša celica, kar je dovolj zgovoren podatek, za kako zelo pomemben mineral gre. Nepogrešljiv je predvsem zato, ker ima pomembno vlogo pri delitvi celic, močno pa prispeva tudi k ohranjanju drugih funkcij, kot je psihološko delovanje. Poleg tega magnezij skrbi za zdrave kosti, zobe in mišice. Uravnava ravnovesje elektrolitov, ima pomembno vlogo pri sintezi beljakovin in močno prispeva k sproščanju energije pri presnovi.

Naravni magnezij ima veliko prednosti

Ker je stoodstotno naraven, v njem pa ni dodanih sladkorjev ali polnil, je kot prehransko dopolnilo popolnoma varen za uporabo. Poleg tega ima ekološki certifikat, je veganski, brez laktoze ter brez glutena. V svoji osnovi je kovina, a ne gre za samostojni element. Običajno se veže na druge snovi, predvsem na aminokisline. Zelo dober vir so rastline, v katerih je prisoten. Pridobivajo ga iz posebne vrste morske trave, ki ga vsebuje v večjih količinah. Tudi magnezij se jemlje pred kosilom ali večerjo.

Komentiraj